Sockerberoende...

Nu sitter jag här i min säng och äter godis..... jag som slutat =( Ingen ide att försöka ens, mitt sockerberoende är alldeles för stort. Men jag köpte bara en liten påse, bra det iaf! Fattar inte varför jag inte klarar av det. Kan förstå hur rökare har det, fast det är säkert ännu värre att sluta med. Jag klarade ju iaf en dag =) Ett steg i rätt riktning iaf...

Har inte hänt môe idag heller . Jag och Neo har röjt uppe på vinden. Nu borde ni förstå hur mycket skräp jag samlat på mej! Känns som om det aldrig tar slut. Malin kommer imôrrn å hämtar lite. Har en hel serie Bonniers lexicon som hon kan ta och ha i sin tomma bokhylla. Sen har jag en massa julgrejjer som jag kanske kan lura på henne =) Skulle upp med grejjer på vinden förut då rasade stegen. Tur att jag stod på nedersta trappsteget annars kunde det gå riktigt illa. Har kraftigt ont i båda knäna nu, beror kanske på det....

Tog mej ett smygbad förut mitt på dagen förut. Inga fel måste jag säga, var längesen sist. Vågar inte säga nåt till älsklingen, han blir så sur =) Nej då, det blir han inte men han tycker väl att det är onödigt att jag badar två gånger per dag....

Nu börjar snart Despperate housewives. Ha det gôtt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu