Snöoväder

Trodde våren var på väg jag, men icke! Har vart ute och gått i snöovädret med Neo. Jag tar tillbaka allt bra jag sagt om min vagn. Snygg att se på, ja. Lätt att köra på bar mark, ja. Lätt att köra i 1 dm kramsnö nej. Jag har iallafall tränat lår muskler och arm muskler idag! Två steg framåt och ett steg bakåt haha. Måste ha sett rätt kul ut! det tog en tim och 40 min att gå en sträcka som brukar ta ca 40 min... Var inne och matade Gustaf oxå, mamma ch pappas katt för er som inte visste det. Det skulle inte förvåna mej om han går och dör nu när jag passar honom, han är ju över 20 år så det kan ju hända när som helst och då vet vi ju vem som får skulden...

ska nog ta och laga mej lite mat, alltid lika kul att laga till sej själv =) Sen får jag ta att röja lite här hemma. Ser alltid ut som ett bombnedslag efter Rasmus och Lukas veckan. Har inte så môe tid till sånt när grabbarna bus är här =) Men det får bli efter Hem till gården, min favorit serie på dagen. Inte så bra men nu har jag följt den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu