Snart måndag igen...

Vad veckorna går fort! Ikväll ska mina stora pôjker till sin pappa igen =( Ska försöka å ta det lite lungt till veckan. Bara mysa med Neo. Jag börjar ju jobba igen på fre. Gruvar mej lite, det va ju så längesen jag jobbade! Men man kommer väl fort in i det igen antar jag. Det värsta ä väl alla nya vagnar och grejjer men jag lär mej väl det oxå antar jag =) Ska bli gôtt å komma ut och träffa lite fôlk igen och skvallra =) Det har jag verkligen saknat...

Nu sitter jag och väntar på en stek som min älskling håller på att laga. Han är duktig på sånt min käre sambo. Det är mycket han är duktig på ;) haha. Ikväll ska jag köpa mej en stor godispåse på godishuset. Brukar inte tycka om godis därifrån, det brukar inte va fräscht, men David hade köpt gôr gôtt godis där.

Nu ska jag försöka få in mina barn, de är ute i snön å leker

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu