Promenad

Idag har jag, Malin, Theo och Neo tagit oss en promenad till farmor. Kände att det var dags att gå dit nu, var ett tag sen sist. jag är vekligen dålig på att hälsa på de gamla i släkten...

Inatt har jag sovit så otroligt dåligt. Neo vaknade vid kvart över fyra och åt mat. Sen efter det så kunde jag inte somna om. Låg och tänkte på alla problem man har. Allt blir så stort på natten också när man är trött. Jag lyckades somna om en sväng strax innan Neo ville gå upp =) Blir nog en väldigt tidig kväll för mej ikväll. fast jag måste ju vara uppe till minst kl tio idag för min absoluta favorit serie Desperate housewives börjar ikväll! Som jag har längtat! Såååå bra.

Jag har nog kommit in lite i en depression. Allt känns så himla tungt just nu. Mitt liv borde ju vara perfekt. Vet inte varför jag är så nere. Men men det blir nog bättre

Ha det gôtt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu