Lukas kan ju cykla =)

Hann inte skriva nåt igår. Fattar inte hur man ska hinna med allt. Att vara tre barns mor är inte direkt nån pice of cake. Tre viljor som ska ha som de vill och är en på dåligt humör så blir alla tre det. Men men det är ju mycket kul oxå. Det gäller för mej att hålla humöret uppe, annars blir det ju ännu värre...

Igår tog vi av Lukas stödhjul på cykeln. Trodde aldrig att det skulle gå så bra som det gjorde, han är ju lite lat min mellan kille =) men han fixade det på första försöket. Så otroligt duktig. Roligt för honom oxå att se att han klarade av det, han har ju en 4-årings temprament oxå, så det var väl tur för oss andra =)

Idag blir det nog inte mycket gjort. Ska betala räkningar och lite annat tråkigt. Städade igår så det tänker jag verkligen inte göra idag. Det blir väl till att ta en cykeltur lite senare. Malin och Theo kanske kommer hit en sväng oxå, vi pratade på det igår

Saknar min älskling idag, riktigt mycket. Är så tråkigt när han är på jobbet och jag går hemma hela dagarna. Känns inte som om jag träffat honom alls denna vecka eftersom han har varit och grejat med nån bil på kvällarna...

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Mari

Åh va duktig da :) Han får visa mig när jag kommer hem till påsk. Säg det till honom, säg också att jag ska ha en bamsekram! :D

2009-03-26 @ 18:41:23
URL: http://marigrundel.blogg.se/
Postat av: din love :0)

men nu är jag hemma hos dig.... puss på dig sötnöt

2009-03-26 @ 20:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu