Lördagkväll

Idag har det inte hänt mycket... På förmiddagen plockade jag lite här hemma. Barnen kollade på tvn och Dan var och grejjade med nån bil nånstans =) När han kom hem fich det bli McDonalds till barna och Thai till oss. Hade ingen lust att ställa mej och laga mat idag. När vi gjort det åkte vi till mamma och pappa en sväng. De kom ju hem från Thailand inatt. De var så bruna och pappa hade brännt sej så det såg ut som han hade brännskador. Aj, säger jag bara... Barna fick lite kläder och massor med "flygplansgodis" så de var nöjda. Jag och Dan fick oxå lite godis och jag fick ett halsband och en jättefin tvål som var täljd som en blomma. Den vågar man nog inte använda =) Dan fick whiskey så han var oxå nöjd =) Nu var kvällen räddad! Neo fick en jättesöt kimono med en drake på. Sånt är så himla kul att få, sånt som ingen annan har =)

Barna blev såklart kvar en stund hos mormor och morfar så nu är det lugnet före stormen här. De kommer snart hem och då blir det att bada, äta, borsta tänderna och få dem i säng... Inte alltid så lätt! Är i valet och kvalet om jag ska titta på melodifestivalen eller inte. Det blir ju aldrig den man vill som vinner och så har det blivit så konstigt och tjatigt med alla dueller och juryr. Men men det kan ju va kul att se vem som vinner. Får se om vi sätter på nån film istället. Såg på rallybrudar igår förresten. Den var sådär bra, kul att se den eftersom den va inspelad i Värmland

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu