Lördag

Shit va kul det var att jobba igen! Nej Mari, var inte deppad för att jag skulle börja jobba utan för att jag inte jobbat på länge. Det var så kul att träffa fôlk. Få hjälpa till med saker och inte minst, få skvallra och prata skit! Det är alltid lika kul.
Var så gôtt sliten och trött när jag kom hem igår kväll. Har ont i fötterna och ryggen men det var det värt. Har verkligen saknat mitt jobb. Det känns så bra att komma hem när man gjort något vettigt av dagen.

Älsklingen hade lagat mat åt mej =) Inte fel att komma hem till dukat bort. Var så trött så jag tog mej ett bad och sen tänkte jag lägga mej i sängen och titta på film men den såg jag inte mycket av, somnade nog före tio igår =)

Det är konstigt det där med barn. Neo har ju vart hur grinig som helst de senaste dagarna men igår hade han vart på gôtt humör hela dagen. Det är ju typiskt! Han är nog trött på att va med sin mamma hela tiden =) Och igår kväll somnade han vid sju, åt vid nio och sov till klockan sex!!! Helt otroligt. Är som han vet att inatt är det pappa som ska upp så då sover jag länge! Haha, hoppas det håller i sej

Nu ska vi snart iväg till Malin och David. Dan ska hjälpa dem att hämta matsalsmöbler. Sen ska jag iväg och jobba igen! Kul...

Ha en bra dag, Kramiz

Kommentarer
Postat av: Mari

"kramiz" allvarligt sara, hur gammal äää ru?!

2009-03-07 @ 16:53:58
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu