Jobbhelg

Så var min jobb helg över. Måste erkänna att jag är otroligt sliten =) Fast gôtt sliten. Igår fick jag sluta tidigare. Det var gôtt å komma hem lite tidigare än kl åtta. Somnade till en stund brevid Neo medans älsklingen lagade mat. Det var inte helt fel...

Idag var det rätt lite fôlk på jobbet. En jämn ström men det är ju alltid en massa annat att pyssla med, och som vanligt får jag göra skit jobbet som ingen annan vill göra =) Igår var det att damma nappställ och idag var det att prismärka och hänga upp vår mössor. Det tog hela dagen. Ser så lite ut men det är ett jäkla krångel att räkna ut priser osv. Konstigt nog är det alltid jag som får grejja med detta, vår som höst =)

Idag har jag oxå hämtat mina kära barn. Det är så gôtt när de är hemma. Då mår jag mycket bättre...

Får inte skriva kramiz för Mari, hon tycker att det är alldeles för fjortis, så jag får väl skriva nåt annat då =)

Puzziz =)

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag fick äran att prismärka och hänga upp Nowali-sockar. Kuul!



Puzziz?! det blir värre och värre. Snart lägger du väl upp bilder med "dagens outfit"

2009-03-08 @ 21:56:16
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu