Jobbdag....

Idag har jag jobbat igen. Lika kul denna gång... Elin jobbade idag, alltid lika kul att skvallra med henne. Har verkligen saknat att jobba med henne. Hon är en av mina bästa vänner, ställde alltid upp för mej när jag var singel och tragisk =) Vi träffas inte så ofta men vi vet vart vi har varann. Min chef Jannica jobbade oxå idag. Jag tror att jag trivs så bra på jobbet för att vi har så bra chefer *Fjäsk* haha. Nej då, skämt å sido. Jag har världens bästa chefer. Både Jannica som vi har nu och Ellinor som är föräldra ledig. Det är så gôtt att ha chefer som man kan prata med allt om och som inte tar över totalt utan man får va med och bestämma till viss del.

Idag på jobbet träffade jag en vän som jag inte träffat på flera år. Ida heter hon och vi var väldigt bra kompisar när vi gick i grundskolan. Skit kul verklgen att se henne igen. Hon hade just fått en liten tjej så vi är ju föräldra lediga båda två så då får vi ju passa på att ta en fika. Hon bor i Stockholm när hon inte är föräldra ledig så man får väl passa på att träffa henne medans hon bor i Arvika...

Älsklingen hämtade mej på jobbet vid fyra, jobbade bara fyra tim idag, då åkte vi till Ås. Jag ville ge Neo en puss innan vi åkte till Arvika. Han ska sova där inatt.... Hoppas det går bra. Det gör det nog, han har så kul hos farmor och farfar och han blir nog så bortskämd av dem och faster Sanna =) Nu äntligen ska jag få sova inatt. Det ska bli så otroligt gôtt! Det är tur att man har släkten som ställer upp och passar de små liven ibland. Vi var en sväng på Royal och åt oxå. Så gôtt att gå på restaurang. Det händer ju inte varje dag precis.

Nu sitter jag här i soffan och dricker Bacardi lemon. Så j-a gôtt! Snart blir det tvn i sängen, lr kanske inte i sängen men framför =) Hihi va kul jag är

Natta på er

Kommentarer
Postat av: Elin

vad glad jag blir när jag läste detta....klart jag ställer upp för dej vännen....det vet du....vart ju tårögd när jag läste det....=)) detsamma må jag säga...

2009-03-25 @ 12:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu