Ch-berg

Imorse var jag med Neo på BVC. Han fick sina vaccinationer och det var inte kul kan jag säga. Han fick en i varsitt ben. Usch, det gjorde nog riktigt ont för han gallskrek! Stackarn. När jag kom ut därifrån så hade jag fått parkeringsböter! Helt otroligt. Fast jag ska inte klaga, det är första gången jag får böter där och jag har nog aldrig lagt i några pengar i den automaten så jag har nog tjänat en del ändå...

Efter det drog vi till Charlottenberg. Hade förberett mej för en ordentlig shopping runda, men icke! Neo ville nåt helt annat. Han sov en stund sen började han gallskrika, han började nog känna av sprutorna. Så det var bara till att göra det jag skulle och åka hem. Han har varit otroligt gnällig idag stackarn men han har fått alvedon så vi får hoppas att det blir bättre

När jag hämtat barna på dagis så var det bara att börja med maten. Idag blev det lasange. Det är så gôtt! Godast är den såklart när man gör den själv men jag är ju en riktig halvfabrikat brud så jag köpte sånt färdigt pulver och det är nästan lika gôtt det =) tur att det är nån i familjen som kan laga mat så man får lite riktig mat ibland...

Fick reda på idag att det är en gammal klasskompis som läser min blogg =) Så jag var ju tvungen att gå in och läsa hennes. Det är så kul att läsa om andra människors liv. Vad kan det bero på? Kanske för att jag är så himla nyfiken av mej...

Nu ska det bli nattning av tre vildar =) Sen blir det nog CSI i sängen

Ha en go kväll. Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu