Barnmässan

Idag var jag och familjen i Karlstad på barnmässan. Barna tyckte det var väldigt kul. De fick ju träffa Rorri racerbil =) Jag tyckte oxå att det var kul. Fick ju shoppa lite barnkläder till Neo och lite roliga nappar. Fick ju lite gratis grejjer oxå och det är ju aldrig fel... Träffade min kära vän Alexandra och hennes familj där. Får så dåligt samvete att jag aldrig tar mej tid att träffa dem. Barna tycker ju det är så kul att leka ihop. Vi säger ju varje gång vi stöter ihop att vi ska träffas å ta en fika. Varför blir det aldrig nåt? Jag är så lat...

Idag har Neo testat hoppgungan. Han tyckte det var väldigt kul men han fattade inte riktigt hur han skulle göra. Har äntligen fått tebax digitalkameran som varit på lagning så nu kanske det kommer lite bilder... Bara jag orkar lägga in dem i datorn...

Till kvällsmat idag så blev det tacos framför tvn. Rasmus är en riktig tv människa, han skulle kunna sitta där hela dagen om han fick. Nu ska jag lägga mej i sängen, som vanligt =) å se på en film eller "jag vet vad du gjort förra lördagen" Har inte bestämt mej än

Ha det gôtt! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Elin

haha....vi var oxå i väg på mässan i dag....träffade era bihang (respektive) och familjen..hehe...okej...hittade du någe fint då?? jaa gratis är ju alltid bra ju...då är de ju bara å tacka å ta emot..

2009-03-29 @ 00:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu