30-års kris

Jag tror verkligen att den har börjat nu... Krisen. Jag har varit så deppig de senaste dagarna. Undrar vad jag egentligen har gjort av mitt liv. Men så tänker jag efter. Jag har ju faktiskt tre barn, sambo och fast jobb. Det är ju inte alla som har det när de är 30 nu för tiden. Det känns oxå lite som om jag slösat bort en massa år, men har jag egentligen gjort det? Jag har ju haft himla kul och varit nöjd med mitt liv...Det är nog mest att jag inte trodde mitt liv skulle se ut såhär när jag blev tretti. Trodde ju absolut inte att mina barn skulle va skilsmässobarn och så trodde jag nog att jag skulle ha hus. Måste nog inse att det inte alltid blir som man tänkt sej. Känns lite som att nu när jag blir så gammal kan jag lika gärna gå och dö! Har ju levt mitt liv nu. Haha nej då så illa är det väl inte. Allt känns bara så svårt just nu, imorgon kommer jag säkert att må bättre!

Idag har det inte hänt mycket. Har varit och handlat lite och vart hos Malin och David en sväng. De passade Neo medan jag handlade. Han har varit så gnällig de senaste dagarna och det är han ju de veckorna Rasmus och Lukas inte är här, så han saknar nog storebrorsorna.

Kommentarer
Postat av: Mari

Det går allt över. Du har ju en massa bra saker att vara stolt över! som din familj :) Du är ju bara 29 år, det är ingen ålder!

2009-03-06 @ 21:40:53
URL: http://marigrundel.blogg.se/
Postat av: aja

Men Sara då 30 är väl ingen ålder o du som är så ärtig o rolig behöver väl ej vara deppig. Kramiz jag är med fjortis ha ha

2009-03-09 @ 21:12:47
URL: http://ajaonettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu