Vilken natt

Ja det säger jag bara. Vi halv ett hade Neo vart vaken och ätit, Rasmus drömt mardrömmar, Lukas vansinnig och ont under ögat och jag hade drömt mardrömmar om spöken så jag inte kunde sova. Inte nog med det, när jag trodde att jag fått Lukas lugn så drog han igång igen. Han hade ont efter en smäll han fått under dagen och så var han nog bara allmänt trött och vrång. Han höll iaf på i en och en halv tim. Jag försökte precis allt. Till slut så orkade jag inte mer så jag gick ut på trappen och satte mej. Det var så himla gôtt ute vid halv två inatt. Jag hörde nåt som prasslade i busken också så jag gick fram och kikade. Det var en igelkott, tror jag. Hade ju inga glasögon på mej så det kunde ju lika gärna va en grävling =)

Efter att jag lugnat mej lite, är inte mej själv när jag inte får sova, så gick jag in till Lukas igen en sista gång och vi blev vänner och det var frid och fröjd. Han somnade och jag somnade. Det gick en halvtimme så stod han brevid sängen. Den här gången skulle han se på tvn. Alla som känner min son vet att han är otroligt stönig. Går inte att säga emot honom så på natten får han lätt som han vill. Så jag bäddade om honom i fåtöljen och satte på barnkanalen där det var stillbild. Men han skulle se det tills det började kl halv sex. När jag kom upp imorse sov han med fötterna i golvet haha. Han är helt otrolig. Tur att det inte är nåt ofta man har sådana här nätter =) Sackars Dan som skulle upp kl fem...

Ja, vad blir det idag då? Har just vart ute och jagat kaninen som alltid lyckas smita när jag har henne ute i sin stora bur på gräset. Annars blir det nog väldigt lugnt idag eftersom jag jobbat hela helgen. Så det blir nog bara en slappardag. Är ju så fint väder också. Har ju inte kunnat njuta av det under helgen =(

Ha en bra dag mina vänner. Ska försöka lägga ut lite bilder ikväll om jag får barna i säng någorlunda tidigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu