tisdag

Tänkte jag skulle passa på att blogga innan jag drar igång med packandet av lådor. Börjar faktiskt se en ände på detta nu. Körde ett lass med lådor igår till huset. Jag längtar sååå. Hoppas bara jag får igenom mina inredningsideér. Vi är lite oense jag och älsklingen. Men med lite övertalning och mutor så brukar jag få som jag vill =)



Såhär ser det ut hos mej just nu, och då har vi ädå kört ett lass. Malin var hemma igår och hon undrade varför jag inte dammsugit. Men hallå! Vad är det för vits liksom. Har dragit över med en sopborste men annars får det va tills vi ska städa ur lägenheten. Jag är en riktig lurkbrud, jag vet, men jag orkar inte anstränga mej mer i denna lägenhet nu

    

Här är Lukas och Rasmus rum. Känns lite sorgligt. Har ju ändå bott här i fem år och jag har ju många bra minnen härifrån men det ska bli så gött och börja om på nytt med Dan och hela min familj. Har ju aldrigt kännts som "vårat" här.

Här kommer lite bilder från midsommar som jag lovat. Bättre sent än aldrig =)






Rasmus och Lukas satte sej framför tvn somvanligt. De kommer att bli fyrkantiga i ögonen när de blir äldre.





Sill å potäter, inte fel måste jag säga





En massa god mat



Jorgubbstårta som älsklingen bakat =)

Nej, nu finns det ingen återvändo längre. Måste nog försöka att packa lite. Ska möta Elin och Maria på stan sen. Vi ska gå och fika

Ha en bra dag i solen

Puss

Kommentarer
Postat av: svärmor

man kan ju inte dammsuga mellan lådorna väl, mina golv eller dina är det väl nu ser inte ut efter städat alla skåp i köket ,du får lära dej hur man får karln dit man vill man sår ett frö hur man vill ha det sen är det bara att vänta ett par veckor så säger dom att vi ska nog göra så och det var det man sa några veckor tidigare

2009-06-23 @ 14:01:46
Postat av: aja

Hallo bruden du ser ut att ha fullt upp du!!

Men va kul att komma till hus va vad det jag sa?? HA HA HA . Kram kram

2009-06-24 @ 09:23:08
URL: http://www.ajaonettansblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu