Midsommar

Äntligen en lugn stund så jag blogga lite snabbt =) Var ett tag sen sist. Har haft endel att göra, är så môe med flytten och så...

Idag ska vi till Malin, David och Theo och fira midsommar. Ska bli trevligt. Får försöka att komma ihåg kameran så jag kan lägga upp lite bilder imôrrn. Vad ska man ta på sej ikväll då? Vi bestämde oss för att duka inne ifall det ska bli regn, det är ju lite ostabilt midsommarväder... Men det är väl så det ska va =)

Nej, nu skriker Lukas i duschen så jag får väl sätta fart och göra iordning mina grabbar

Ha en bra Midsommarsfton med massa god sill =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu