Måndag

Hej igen,

Hände inte så mycket idag. Mari, Malin och Theo var här en sväng så det var full rulle. Senare var jag, Rasmus, lukas och neo hos mamma och pappa en sväng. Då skulle det badas i deras vattenspridare.

Nu har jag äntligen fått in bilder i datorn så här kommer lite smått och gott



Neo påväg till mormor och morfar. Trivs inte inte så bra i värmen...



Rasmus och Lukas vid vattenspridaren

 

Lukas på Gônnerskemârten. Han vann lite småsaker och så fick han TVÅ sockervadd, så han var nöjd



Jag och lillfisen..

Ska försöka att bli bättre på att lägga upp bilder men det tar ju sån tid...

Ha en bra kväll

Gónatt

Kommentarer
Postat av: Elin

vilka godingar =)

2009-06-02 @ 09:35:22
Postat av: Mari

fick en jättegullig bild på Neo igår. Tråkigt att de andra killarna inte vill va med på bild :P iallafall inte när jag tar.

2009-06-02 @ 23:21:38
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu