Folkrace

Ja, det fick det bli idag. Det började ju väldigt bra och var fint väder imorse. Hade med regnkläder men de lämnade vi i bilen eftersom det var så fint väder. När vi vart där nån tim kom det världens regnskur. Vi var blöta ända in på skinnet. Inte så kul så vi åkte hem



Neo välinpackad. Det blåste ju smådjävlar...

Nu sitter jag i sängen och äter världens, just nu, godaste cholkad. Marabou sommar. Verkligen att rekommendera



Får passa på att äta så mycket sötsaker ikväll för jag ska börja mitt nya liv imorgon. Igen... Måste verkligen nu, det är ju beach 2009 alldeles närsomhelst =)

Förresten, vet ni? Min tvättmaskin har gått sönder! Hur i h-e ska jag klara mej? Måste ringa bostadsbolaget så e kommer å fixar det väldigt snabbt

Nej, nu ska jag se på Twisted

Bye

Kommentarer
Postat av: Elin

gud vad söt Neo var där...hihi....

2009-06-08 @ 00:38:25
Postat av: Aja

ha ha du hann före mig den chokladen måste jag bara smaka♥ Hoppas allt är bra med er kram

2009-06-08 @ 15:03:20
URL: http://ajaonettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu