Söndag

Hej hopp mina vänner

Var ett tag sen nu. Har inte fått nån dator ute i skogen än så det blir inte så mycket bloggat just nu. Har börjat renovera vårt hus. Puh! Jag undrar vad vi gett oss in på. Tog köket denna vecka och jag är väldigt nöjd med resultatet =) Har börjat med hallen oxå så där har vi golv och lister kvar sen är vi färdiga.

Annars då? Hinner inte så mycket mer. Trivs väldigt bra i vårt nya hus. Kan inte va bättre. Har just hämtat Rasmus och Lukas så nu ska vi dra hemåt. Denna vecka blir det kalas. Rasmus fyller ju sex år på tis

Ha det bra

Puss

Kommentarer
Postat av: Mari

Men hallååå, det är väl någon mer som fyller år på Tisdag? :)

2009-07-13 @ 20:58:33
URL: http://marigrundel.blogg.se/
Postat av: Aja

Hej kära vän. Ett stort grattis till dig på din stora dag. Du är i en mogen ålder nu ha ha !!!

Har ej haft sändning på mobilen är uppe i lappland. Hoppas allt är bra med er. Hälsa Rasmus grattis också. Har du kvar samma hemnr. Så ringer jag någon dag. Kram Aja♥

2009-07-22 @ 09:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu