Vilken natt!

Ibland så undrar jag vad som hänt. Rasmus och Lukas har börjat vakna på nätterna. Rasmus vaknade vid fyra inatt och vägrade somna om. Då tänkte jag att jag skulle va lite smart och väcka Lukas så han kunde kissa. Det gick ju bra men när han skulle lägga sej igen blev det ett jäkla liv. Han vägrade somna om och det slutade med att han fick sätta sej i fåtöljen och kolla på boxning. Tyvärr så visar de inte några barnprogram på natten och boxning var istort sett det enda som visades...

Imorse när jag stessat iväg barna till dagis, fattar inte varför det alltid ska bli så stressigt =) Tänkte jag att nu så ska jag kolla datorn sen ska jag lägga mej och sova. Men icke! Just när jag sätt på datorn ringer det på dörren. Då kommer Malin och idag hade hon med sej fika! Så var det med den tuppluren. Men när hon åkt kompenserade jag den med att ta ett bad istället =) Finns inget bättre....

Vid två skulle barna hämtas och faktiskt så gick jag och hämtade dem idag! Helt otroligt för att va mej men det var ju så gôtt ute. Sol och tre grader kallt. Egentligen skulle man väl passa på att åka pulka nånstans men jag hoppas på lika fint väder imôrrn för då ska vi till Valfjället eller Ängen, har inte bestämt oss än.

Nu kom älsklingen hem så nu ska vi äta sen ska vi till Ås och hälsa på Erik och Karl som är hos sin farmor och farfar denna helg

Ha det gôtt

Kommentarer
Postat av: Mari

Men jag vill också fika!!!

2009-02-13 @ 18:03:42
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu