Tisdag

Inatt var det en bra natt. Neo har varit lite gnällig sen han var förkyld förra veckan men inatt sov han som en gris. Åt vid halv nio, somnade halv tio och sov ända till halv ett då han åt och sen somnade om igen. Förut har han varit vaken varje tim och ätit en skvätt och sen halvsovit bara. Gôtt för alla om han orkar sova längre stunder. Det kan ju ha att göra med att jag börjat ge honom babysemp 2. Jag vet att det är tidigt men han blev ju nöjdare både på dagen och natten. Tycker lite synd om Dan som måste upp och jobba vid sex. Tänk om man bara kunde skaffa barnvakt en natt och bara sova. Det vore så himla gôtt! Med Rasmus och Lukas har jag varit så noga med att lämna bort dem tidigt så de skulle bli vana men nu drar jag mej för att lämna bort Neo, vet inte varför. Men på påsk hoppas jag att nån vill låna honom så vi kan gå ut....

Vad ska man göra idag då? Lukas sitter och pysslar med lim och papper så han är nöjd en stund. Rasmus sitter på sitt rum och kör bil eller vad han gör. Han för ett himla väsen iallafall men så länge han håller sej där inne... Borde kanske aktivera dem med nåt men är lite lat idag. De får gå ut sen när kusin Theo och moster Malin kommer. Då kan de ta med Theo på en massa rackartyg =) Han gör allt de säger, så det kan bli vad som helst.

Jag måste ha en av världens tjockaste katter. Hon försökte ta sej under soffan nyss men hon kom bara under med huvudet och så fastnade hon. Men det är nog en av världens goaste katter också, skulle nog ligga i knät på nån mest hela dagarna om hon fick...

Nej nu blir det nog till att laga mat till mina busfrön, de börjar bli lite otåliga

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mari

Stackars maja då. Hon måste ha blit fetare då väl? för hon tog sig under soffan för ett tag sen om jag inte minns fel?

2009-02-10 @ 13:08:07
URL: http://marigrundel.blogg.se/
Postat av: Therese Persson

Hej, va kul med en blogg, jag kommer nog att besöka den några gånger, kul med nån man känner. kram o lycka till Therese

2009-02-10 @ 18:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu