Tisdag

Hej svejs

Idag har jag och Malin varit på centret i Charlottenberg. Malin skulle köpa en ny bilstol till Theo. det blev en Kid +, den allra bästa framåtvända bilstolen. Han är väl lite för liten än egentligen, bara  3 år men vad ska hon göra? Han är ju så lång pôjken...

Det var kul att träffa mina arbetskamrater, var längesen sist. Hade börjat en ny tjej där, hon går väl mina tider antar jag. Det är inte länge tills jag ska börja jobba. I början på mars. Det ska bli så gôtt, jag har ju gått hemma länge nu. 4 mån... Det är ju bara två fredagar och en helg i månaden till och börja med. Jag tror det är nyttigt för Dan å gå hemma oxå. Så han ser att jag inte sitter framför tvn och datorn hela dagarna =) Det är ju faktiskt en hel del jobb oxå.

Mari kommer hem till helgen så vi funderar faktiskt på att gå ut. Bara vi får barnvakt så... Dan säger att han kan va hemma med Neo men jag skulle tro att jag behöver en personlig assistent med mej, det är ju nästan ett år sen jag drack sist. Ja Mari är ju inte att lita på heller =) Hon dumpar mej säkert för nåt ragg så jag får gå där själv. Elin brukar ju va min assistent men hon jobbar ju hela helgen tyvärr. Någon som vill mä ut kanske? Bara att höra av sej =) Försöker få mä Malin oxå men hon har ju så stora problem! Hon har INGET att ta på sej och INGA skor heller! Herregud vem bryr sej egentligen. Jag har inte heller nåt men det hindrar mej aldrig från att ha kul. Det ska bli väldigt roligt att gå ut med Mari, då kan verkligen allt hända! Hon är precis lika sjuk som jag själv

Just nu har jag så in i helvete tråkigt! Vad ska man göra en tisdag? Finns verkligen inget att göra...

Kommentarer
Postat av: Mari

Neeejdå jag ska inte lämna dig för ett ragg.

Men vi kanske ska prova sniffa curry? Jag är på!

Malin SKA med. Jag försökte muta henne med pengar men hon är så vrång!

2009-02-17 @ 22:54:33
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu