Städardag

Idag har jag inte gjort så môe. Har vart hemma å pysslat mest hela dagen. Städat och tvättat. Det var verkligen behövligt! Malin var här en sväng oxå. Men idag fikade vi faktiskt inte =) Hon var bara här å hämtade sina stövlar som jag lånade i helgen. Har kollat igenom räkningar oxå. Fy fan säger jag bara, alltid lika tråkigt!

Sen på kvällen skulle vi åka och renovera. Trodde jag! Vi åkte ända ut till Ås för att dra bort lite tapet =) Det går lite segt detta. Jag hoppas vi får köpa huset snart. Det är ju verkligen läge nu när räntorna är låga och det är ju gôtt att få på papper att vi äger huset...

Nej, nu får det bli sängen. Ska på efterkontroll te môran, inge kul...

Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu