söndag

Jag trodde jag skulle ha en fruktansvärd träningsvärk i dag men jag känner inget, har bara lite ont i nacken. Vi hade ju en underbar dag, jag och min familj, vid Rokkmakk stugan igår. Det var nog på nollan och jätte mycket snö. Det är många år sen jag åkte pulka sist men det var lika kul än.

Idag ska det bli en väldigt lugn dag. Barna ska iväg till mormor och morfar och prova sina nya skidor. Då blir det kanske lite lungt här så man kan få vila lite. Sen ikväll åker de till sin pappa. Det är otroligt jobbigt när man har dem varannan vecka! Fastän de är i en otroligt jobbig ålder så saknar jag dem så fort de stängt dörren efter sej. Fast veckorna går ju fort...

Nu vill jag ha sommar. Är så trött på vintern. Bara februari är slut nu så går det lättare. Har lust att flytta till Spanien eller nåt, där det är varmt jämt, så kan man åka till Sverige på semester när man saknar snön. Det vore nåt det.

Jag har lust att se en riktigt bra film, nån man inte kan slita sej från. Nån som har nåt förslag?

Ha det gôtt

Kommentarer
Postat av: Mari

Se "Pans Labyrint"

Skitbra! Den ska jag se ikväll när jag kommer hem.

2009-02-15 @ 16:24:48
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu