Myskväll

Igår kväll var vi och åt tacos hos Mari som vaktar huset när mamma och pappa är i Thailand. Malin, David och Theo var oxå där så det var full rulle. Men det var gôtt, aldrig fel med tacos! När vi kom hem var vi alla helt slut så vi slocknade med en gång

Idag har jag och Mari varit på stan. Jag skulle ha tag i en födelsedags present till min svärmor. Det var ju i stort sett omöjligt =) Men fann en sak till slut. Hoppas det blir bra annars får hon ju byta det. Mari var på bolaget oxå. Man blir alltid lika sugen när man går där och kikar och det är vårväder ute. Jag är faktiskt bjuden på fest ikväll. Hos Sophia och Simon. The old gang ska dit så det hade vart kul men jag får bli hemma med min familj. Det är ännu mysigare det! Nu spelar barna Idas sommarvisa inne på Rasmus rum, man får verkligen vårkänslor nu...

I eftermiddag ska vi till Ås och bränna skräp. Det är kul! Haha, jag är lättroad jag=) Sen ska vi på kalas till min kära svärmor

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu