Mina vänner...

Kom på en sak. Jag saknar mina vänner, mina gamla vänner... Det gäng vi hade innan nån va otrogen, nån blev dumpad eller nån fick barn =) Therese, Bjarne, Johan (å senare Anna) Sophia, Simon, Josse och allihopa. Shit va kul vi hade! Åkte bil (cheva, ford, bonneville eller cadillac haha) spelade kubb på torget mitt i natten, var på kusten eller bara söp! Saknar den tiden men det är väl bara att rycka upp sej och inse att man blivit gammal! Det var mina "parkompisar" =)
  Sen när man blev singel fick man andra kompisar, såna som inte var så bundna med förhållanden och barn. Det var kusin Caroline, Helena, Marian och de andra. Det var kul det. Var ute varannan helg i alla fall 9 mån. Behövde inte bry sej om vad nån tyckte, bara hade sej själv att tänka på. Kunde supa bort mina bilnycklar utan att nån brydde sej haha. Det har sina fördelar med att va singel... Men det är ju inget man ska va hela livet, det ska bara va en period. Jag tror att man fort blir bekväm med det... Kan va farligt

Det var bara nåt jag låg och tänkte på. Kommer aldrig att få tebax den gamla goda tiden innan en massa måsten. Inte för att jag skulle byta bort mitt liv för allt i världen men visst vore det gôtt att bara för en dag få vara så sorgfri igen =)

Kommentarer
Postat av: Mari

Gôtt äre! :P

Blire partaj imörrn eller?!

2009-02-20 @ 16:04:22
URL: http://marigrundel.blogg.se/
Postat av: Therese Persson

Ja, vi hade ju skitkul, synd att det inte alltid kan va så barnsligt, men vi kan ha kul nu mä.

2009-02-21 @ 11:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu