Måndag

Ja då var det måndag igen då. Lämnade Rasmus och Lukas hos sin pappa igår. Jobbigt men nu passar jag på att vila. Det tar på krafterna att ha tre barn och jag som vill ha en till =) Neo har sovit största delen av natten, bara varit vaken å ätit, och jag har sovit som en gris. Hade en jobbig dag igår...

Idag har Malin vart här igen, som sagt vi har inget liv =) Å hon hade med sej fika som vanligt. Jag hade tänkt att börja mitt nya liv idag! Måste gå ner i vikt. Har inte ett klädesplagg som passar. Tänkte tio kilo innan påsk. Tror ni att det går? Det är nio veckor dit. Lägger jag ner mej så går det men jag måste ha motivationen oxå. Har ju tänkt att gå ut på påsk och då vill jag gärna ha några kläder som passar, och så har jag ingen lust att rulla fram =) Får väl skippa min favorit dryck colan då, blir svårt alltså!

Kanske skulle dra te Karlstad sen. Har lust att gå å äta på nåt gôtt ställe, finns ju inte môe å välje på här i Arvika. Jävla skit håla! Så kunde vi passa på att gå på stuvbutiken å kolla tapeter. Vill så gärna renovera, det är så mycket jag vill göra. Kommer att bli dyrt detta. Jag kan nog inte göra allt jag vill =)

Ha det gôtt mina vänner

Kommentarer
Postat av: aja

Hej vännen kul att du med börjat blogga !!! Hoppas allt är bra kram

2009-02-16 @ 21:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu