Måndag

Ja då var det måndag igen då. Veckorna går så otroligt fort, jag hinner inte med riktigt! Idag har jag vart riktigt duktig. När jag lämnat barna på dagis kl nio imorse så gick jag hem och städade Rasmus Och Lukas garderober. Det var verkligen behövligt, har skjutit upp det så otroligt länge. Rensade ur en hel kasse med kläder som blivit försmå, så nu är det tipp topp i deras garderober. Får se hur länge det får va så =) Troligtvis tills nästa gång jag ska lägga in tvätt om jag känner mej själv...

Senare kom Malin och Mari hit. Den här gången hade Mari köpt fika. Hon hade köpt en STOOOR cola =) Malin brukar bara köpa en liten den snål kärringen haha. De hade köpt kläder till Neo. Jättefint! De har väl läst min blogg så de visste att han behövde kläder i stl 62 =) Vilka snälla mostrar han har...

Sen har det inte hänt môe mer denna dag. Barna har vart ute i snön och lekt. Drog ut allt ur förrådet, de ville blåsa upp vattenballonger och kasta på varann men där sa jag faktiskt nej haha. Det är nog bättre å ta det till sommaren. Idag fick jag vårkänslor. Solen sken och det droppade från taket, hur gôtt som helst!

Nu ska det bli kvällsmat sen ska mina änglar i säng

Go´ natt på er! 

Kommentarer
Postat av: Mari

mm klart det ska va en stoooor cola!!

Malin tog kvittot till Neos kläder, om du ville byta dedär vita byxorna?

Jag kommer tebaka på fredag, så då kan vi hitta på nåt.

2009-02-24 @ 11:40:28
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu