Lördagskväll

Idag ska jag dricka sprit! Undrar hur det kommer att gå, är ju ett tag sen sist. Vi har inte bestämt oss än om vi ska gå ut. Vi får se ikväll. Mari ska ialla fall komma hit å kolla på melodifestivalen å dricka vin. Jag ska dricka Bacardi å cola. Det är så gôtt! 2007 levde jag på Bacardi melon å Sprite på helgerna =) Har  så även köpt några cider. Även om vi bestämmer oss för att inte gå ut kommer jag att bli full! Hehe. Sara in i dimman! Usch jag låter verkligen som en alkis. Men jag tar mej hellre en rejäl fylla än å sitta hemma varje kväll å dricka ett glas vin.

Idag har jag å Mari varit på stan. Jag köpte nya underkläder. Fattar inte varför jag anstränger mej egentligen, Dan märker ju inget ändå. "Jag vill ändå ha av dej dom" säger han när jag frågar vad han tycker om. Men men, jag trivs i dem iallafall. Nu ska jag ta mej en power nap eller kanske ett bad =)

Kommentarer
Postat av: Mari

tråkigt att vi inte går ut da!!

Men vi spar oss te påsk tycker jag :D

2009-02-21 @ 16:32:14
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu