knubbis =)

Imorse var jag på bvc och vägde Neo. Han växer verkligen så det knakar. Han har gått upp 500g på 2 veckor. Nu vägde han 5060 gram och var 57,5 cm lång. Det blir nog en stor karl detta =) Jag hatar verkligen att ha en tid att passa. Jag är verkligen inget bra på det! Det blir alltid stressigt även om jag börjar göra mej iordning i god tid. Men det är väl så när man är småbarns förälder. Jag tycker om att ta dagen som den kommer...

När jag hade gjort det jag skulle på bvc så åkte jag och hämtade Malin. Vi var nere en sväng på stan å köpte födelsedags present till vår käre far som fyller år på sön. När vi ändå var på stan så passade vi på att fika på Nordells såklart. Köpte en semla. De gick inte att motstå. Jag är egentligen ingen semla lover men det här var nog den godaste jag ätit nånsin. Jag rekommenderar den verkligen!

Mötte Alexandra på stan. Det är en tjej som har fullt upp hela tiden =) Fattar inte hur hon hinner med allt. Synd att vi inte hinner träffas så ofta, vi går ju hemma båda två...

Vid halv tre skulle Theo hämtas på dagis. Han fick åka våran buss för första gången. Det tyckte han va kul! Fick sitta längst bak på Rasmus plats. Det va stort det

Sen har dagen mest rullat på somvanligt. Lagat mat och plockat. Nu ska jag och min älskling kolla på en film. Wanted, undrar om den är bra

Ha det gôtt

Kommentarer
Postat av: Mari

Får jag åka bussen till helgen Sara? fåår jag det?!

2009-02-18 @ 22:21:02
URL: http://marigrundel.blogg.se/
Postat av: Aja

Ja det undrar ja med i bland ha ha men det vore kul om vi hann o fika kram på dig

2009-02-20 @ 23:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu