Hej!

Jaha, nu har jag börjat som alla andra datanördar men vad ska man annars göra när man går hemma å är föräldraledig ? =) Vi får väl se om jag får detta att funka...

Ska man berätta lite om sej själv då eller? Jag antar att alla som läser min blogg känner mej redan =) Måste tjuvkika på syrrans blogg innan jag fortsätter, är inte lika smart och fyndig som hon men jag får väl försöka

Jag är 29 år fyllda, snart trettio =(. Bor i Arvika med min sambo Dan och mina tre busfrön Rasmus, 5år, Lukas 4år och det senaste tillskottet Neo snart 6v. När jag inte är föräldraledig så jobbar jag på Babyproffsen i Charlottenberg. Världens bästa jobb med världens bästa arbetskamrater! Passar ju bra nu oxå när jag behöver en masa nya grejjer till den lille =)


Intressen... det ska man väl skriva om antar jag... Det har jag inga direkt. Skulle vara min familj isåfall. Finns ju inget bättre än dem. Och så att umgås med mina systrar, puss på er =) Tyvärr så träffar jag dem alltför sällan, iallafall Mari som bor i Årjäng.

   Film skulle väl vara mitt andra stora intresse då. Älskar att gå på bio eller bara hyra en bra film å mysa hemma

Haha, ja vi får väl se hur detta går, om det finns nån som vill läsa om mitt liv. Inte så intressant kanske, bara en vanlig
småbarns mammas liv


Kommentarer
Postat av: Mari

Puss på dig med :P

2009-02-09 @ 20:31:16
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu