Tisdag

Har så mycket att göra just nu att jag har svårt att klämma in bloggen. är mycket som ska hinnas med innan jul. Hade tagit några fina bilder från första advent men sladden till datorn är borta så de förblir i kameran.

 

Har inte lust att göra något nyttigt idag. Solen skiner och det är go luft ute så man kanske skulle ta sej en promenad istället. Eller ta in lite ved. Börjar ta slut nere i källaren men som sagt jag har ingen större lust att göra något nyttigt idag

 

Ska hämta Rasmus och Lukas sen vid två då kan vi gå ut och greja om det fortfarande är ljust. Igår när vi kom hem hade det redan mörknat men vi gav oss ut i skogen och tog granris. Är ju lite lurt när man inte känner till skogen runt om men det gick bra. Vi gick inte så långt in...

 

Var ju på julbord i lördags med Dans jobb. Det var god mat och jag tog det väldigt lungt med alkoholen eftersom jag blev så dålig förra helgen och jag tycker inte längre att det är värt att förstöra flera dagar för att man ska ha kul en kväll. Jag har somsagt verkligen blivit gammal =) Dans arbetskamrater får ju verkligen fel bild av mej. Jag är verkligen inte den som pratar med allt och alla men jag är heller inte den som sitter i ett hörn och är torrast av alla men så blev det ju nu. Jag kände ju ingen... Jag är ju den som brukar ha roligast på fester bara jag får lite i mej =)

Nej, nu ska jag kolla posten. Blir nog höjdpunkten idag. Väntar på ett paket från dekorativt.se och jag hoppas verkligen att det kommer idag

Ha en bra dag i solen

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Maria

Mysigt med skogen så nära inpå... vi ska ut i skogen jag och min andra hälft, om typ en vecka. Kanske är bäst att ta kompass med sig då vi tänkte vandra en bit. Och skogarna i värmland har jag knappt besökt... men det blir spännande! När är det dags att pynta gran då?

Kul när man väntar på paket. Den som väntar på nåt gott... ;)Jag har oxå beställt grejer som jag väntar på, Hihi. kommer du till julbordet på jobbet i helgen då?

Postat av: Sara

Ja, det finns mycket att utforska i skogen bara man håller sej där när det är ljust =) Inte så kul att gå vilse när det är så kallt...

Granen tar vi nog helgen före jul. Mina största killar är hos sin pappa julveckan och det är ju kul om dom är med och pyntar



Jepp jag ska med på lördag. Ska bli så gôtt med julmat

2009-12-04 @ 10:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu