Snö

Gud va kul med snö! Här i skogen snöar det faktiskt än men när jag körde in Rasmus till Arvika så regnade det där. Hoppas detta håller i sej till julafton. Alltid lika mysigt med en vit jul. Det är ju alldeles precis lagomt varmt för årstiden också, på nollan. Det har ju vart för kallt de senaste dagarna...




Myspys med snö =)




Tog en bild igår morse av våran fina utsikt. Det var så fint med all frost...

Är väldigt lungt och skönt att bo på landet, faktiskt inte alls samma stress som i stan (inte för att Arvika är så himla stort...) Men igår höll jag på att få krupp. Det var planerat strömavbrott mellan nio och tre. Visste inte vad jag skulle hitta på och det var ju så tyst! Många tänker säkert att jag skulle passa på att njuta men jag måste alltid ha nåt ljud. Är det inte tvn som står på så måste jag ha på nån cd-spelare eller radio. Tänkte jag skulle passa på att städa men nej, kunde ju inte använda dammsugaren och inget vatten hade vi så jag gick ut och grejade lite. Städade kaninburen och lite annat pyssel, sånt som jag brukar dra på in i det sista.

Ikväll ska jag och barna ha fredagsmys till idol. Älsklingen skulle på nåt 30-års kalas så vi ska bara mysa med lite godis och dricka =)

Puss på er alla bloggvänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu