Pysseldag

Ja, det har det varit idag. När jag väl börjar greja så kan jag inte sluta. Gjorde en krans av granris att ha på dörren. Haha vad jag skrattade när jag satte upp den. Den är ju iaf inte rund... och smal som en tarm. Ett riktigt mästerverk =) Jag fick mej ett gott skratt iaf...



Fin va? haha

Barna har oxå pysslat idag. De fick göra julgrupper som vi ska ge bort. Lite roligare när barna pyntat dem...





  

Neo var med och var på gôtt humör somvanligt. Han dricker julmust så han får röda ögonbryn =)

  

Det kom ju snö inatt så jag fick ju verkligen julkänslor, så julgardinerna som jag lånat av svärmor åkte upp. De var så söta med tomtar på. Bytte gardiner i stort sett hela huset. Gôtt att det är gjort



Nu är det mys och idol som gäller. Barna är inte så intresserade av det utan de ligger i soffan och ritar. Tycker väl att det är kul att vara uppe längre än vanligt

Ha en bra kväll


 



Kommentarer
Postat av: aja

Va ni pysslar & resultatet blev ju mer än bra.

En riktig pyssel familj.

Kram

2009-12-04 @ 22:04:41
Postat av: Daniel

Vad trevligt



Tyckte den var jätterund iaf!!

2009-12-07 @ 09:41:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu