Julmys



Var på julbord med jobbet i lördags. Var väl trevligt men väldigt lungt. Blev lite besviken på maten, var ju mycket bättre förra helgen när vi var på samma ställe. Vi var sista bordet också, av alla som var på centret så det tog ju nån tim innan vi fick maten. Men jag måste verkligen säga att underhållningen var väldigt bra iår. En trubadur som var från Gunnarskog, han har underhållit oss förut men jag tycker han är så bra. Lite lagom fräck =) Så var det underhållning av centerfôlk. Å jag skrattade. Det var ett gäng som var utklädda till transor haha


Igår hade vi finbesök av Theo, Malin och David. Barna bakade pepparkakor. Det var så kul för de höll sams och var lugna alla tre. Annars när man släpper ihop dessa vilddjur brukar det alltid hända nåt. Alla brukar gråta en var sin gång haha. Goda pepparkakor blev det också. Så när det var färdigbakat så tog vi fika med peparkakor, mögelost, glögg och julmust. Det var mumma det





Myspys

Älskar verkligen den här månaden. Bara allt tråkigt är gjort som städning och så så är det bara att mysa i vintermörkret med levandeljus och julgodis

Nu ska jag snart hämta Rasmus, vi ska iväg till Karlstad och ögonläkaren. Får se om hans öga blivit bättre denna gången. Jag håller tummarna

Ha en bra dag allihopa

Puss


Kommentarer
Postat av: Mari

Åh det känns som att jag missar så mycket :(



hur gick det för rasmus?

2009-12-07 @ 19:03:05
Postat av: Sara

Ja du missar mycket nu och det är så roligt att de blivit så stora att de faktiskt håller sams och delar med sej allihopa



Det gick sådär. Hon sa att nu var det bara att acceptera att han är i stort sett blind på ena ögat. Men Rasmus blev ju nöjd, han ska bara ha lappen 4 tim om dagen nu, ist för 8

2009-12-09 @ 10:24:42
Postat av: Maria

Åh, vad idylliskt att julbaka med barnen, så himla mysigt. Jag har inte haft tid å baka jag... haha. men kanske när skolarbetet är utfört.

Visst var det mysigt med julmat, men jag kan hålla med dig om att vissa saker inte var bra.. tycker att de hade stekt köttbullarna lite för länge exempelvis, men annars var de goda i smaken. Men för övrigt var det bra, förutom att de hade kunnat satt upp sådana små skyltar vad allt käk är för nåt. Nåja, det mesta kände man igen... ;)



Vad ska du hitta på då? Ha en bra dag! kram

Postat av: Sara

ja, skyltarna saknade jag med, det hade de helgen före. Och så saknade jag all fisk som de hade då... Men men man ska väl inte klaga, det var ju gratis =)



Idag skulle jag vilja åka till Karlstad för min svägerska fick bebis inatt, så jag vill dit å snosa=) Men jag har en klipptid vid halv fem så det får nog bli det ist och K-d imörrn...

2009-12-10 @ 08:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu