Bloggtorka

Ja, det kan man nog kalla det. Eller så har jag helt enkelt inte hunnit. Är ju endel att stå i nu före jul.

 

Har ju kommit snö som alla kanske märkt. Barna är ju helt överförtjusta. Vi har vart ute och åkt pulka och det tyckte Neo var superkul. De äldre brorsorna tyckte ju att det var extra kul att springa med Neo i pulkan. Tur för mej som inte har världens bästa kondis =)



Igår hade Lukas uppvisning med Funkt kidz. Han var så bra! Det var verkligen något för honom så vi anmälde honom till nästa år också. Synd att det inte fanns nåt sånt när vi var små. Hade ju verkligen vart kul



Stolt Bamse

Idag har jag vart och klippt mej. Hade tänkt att bara klippa topparna men det blev lite kortare än jag tänkt mej. Men jag är nöjd ändå. När jag kom hem färgade jag håret. Det har jag verkligen skjutit på så det var nödvändigt =)

Go´natt på er alla

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu