Annandagen



Ja då var största delen av julhelgen över. Har vart fullt upp. Hade mina svärföräldrar, Sanna och Cimon här på julaftons fm. Vi åt lite mat och så fick Neo lite julklappar. Han var lite skeptisk mot jultomten men han var inte rädd



Efter Kalle Anka så hämtade jag Rasmus och Lukas och vi åkte till mamma och pappa och åt mat där också och öppnade julklappar. Fullt ös hela dagen. Nästa år ska vi vara hemma och så får den som vill komma till oss. Känns lugnast så

Rasmus och Lukas fick ett Wii av mamma och pappa (det var såklart jag som önskat det åt dem) Så när vi kom hem och barna somnat så spelade jag och Dan i ett par tim. Det är ju sååå kul. Känns som om detta tv-spelet är lite bättre för barna än ett sånt som man bara sitter med en dosa i handen. Har träningsvärk i armen än idag jag =) Väldigt dåligt tränad... Neo fick en Bobby car, så han var också helnöjd

  

Igår hade vi hela tjocka släkten här. Både Dans familj och min. Det var mycket fôlk men det var trevligt. Kul att ha plats att samla alla...



Idag är det som sagt annandagen och jag och älsklingen firar två år. Fattar inte vad fort dessa åren har gått!

Tack för att du står ut med mej älskling! Puss på dej

Ni får ha en bra fortsättning på allt allihopa

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu