Fredag kväll

Sitter just nu hos mina kära föräldrar och väntar på att mina två äldsta killar ska bli färdiga på ett discokalas hos Lova. De var de enda killarna där så gissa om de kommer att ha en massa tjejbaciller när jag hämtar dem. Har ju inte fått nåt internet än så jag får passa på att använa mor och fars lite =)

I helgen hade jag och älsklingen 30-års kalas. Det var hellyckat tycker jag. Tusen tack till min kära svärmor och hennes tantgäng som tog hand om all disk och sånt. Så jäkla gôtt å slippa allt sån´t. Vet inte om jag hade fixat det heller. Får jag lite i mej så tänker jag inte så långt haha. Jag hade iaf skit kul och natten slutade med att jag och Mari låg på studsmattan och tittade på stjärnorna och drack öl haha, jag dricker inte ens öl =) Men det var mysigt, kallt men mysigt. Bara jag får internet hemma så ska jag lägga ut lite bilder, har endel roliga i kameran.

Dagen efter var ju inte lika kul. Skulle ju städa bredövelsen. I säng kl fyra och upp kl åtta. Orkar aldrig sova längre när jag druckit. Men det var värt all städning. Man skulle ha såna fester lite oftare

Nu ska jag dra på disco

ha det gôtt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu