Torsdag

Idag har jag tillbringat dagen hemma. Var väldigt gôtt faktiskt. Har plockat och städat lite. Jag och Neo tog en promenad ner till dagis för att se om Rasmus och Lukas var ute. Och det var de! Gôtt å se dem ibland och Neo blev ju överlycklig av att se dem. Han saknar dem så. Det märks verkligen. Idag har han sovit ganska mycket. Om man räknar ihop allt så har han nog sovit tre timmar. Han brukar nog sova en tim annars. Hihi ska bli kul å se om han sover nåt inatt, det är ju Dan som ska upp för jag jobbar imorrn...

När Älsklingen kom hem från jobbet så åt vi lite sen tog vi oss en biltur runt Glava. Han ska till Scan Module och jobba till veckan så vi skulle se hur långt det är. Stackarn, det blir en bra bit att åka på môran det.

Vilket väder det varit idag förresten. Det är sommarväder på riktigt nu. Ska ju bli så hela helgen. Väldigt kul att jag jobbar då =(

Nej, nu ska jag vika lite tvätt sen får det nog bli tvn i sängen. Haha ovanligt va´!

Ha en bra kväll. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu