Töcksfors

Hej svejs!

Idag har det verkligen gått i ett. Inte så vanligt när det gäller mej. Först i morse var vi hos fotografen och tog dopkort på Neo. Blev nog många bra. Han skrattade inte så mycket men var inte arg heller. Ska dit på mån och välja ut vilka kort vi vill ha

När det var gjort drog jag, Elin och Maria, en ny tjej på jobbet, till Töcksfors. Var inte där så länge, sa bara snabbt hej till kollegorna på Babyproffsen och även syster Mari som jobbar där

Väl hemma igen så lagade jag lite mat och sen blev klädkammaren äntligen städad. Nu hänger kläderna så fint där inne och så slängde jag en halv säck med sängkläder

Nu ska vi sätta på en film som jag troligtvis kommer att somna till haha

Natti natti


Såhär dött var det på centret i Töcksfors idag haha




Maria, Elin och Neo när de äter skinksallad


Mari laddad inför att börja jobba haha


Kommentarer
Postat av: Mari

mäh vilken hemsk bild.

2009-04-30 @ 21:41:31
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu