tisdag

Vad ska man hitta på idag då? Försökte få tag i min kära vän Alexandra men hon var inte hemma. Tänkte att nu, äntligen så skulle vi ta den där fikan. Men icke! Men det borde jag har förstått. Hon är ju alltid i farten den där bruden haha. Det är ju lite tråkigt väder idag också. Men man får ju inte klaga. Har ju vart så soligt å fint så länge nu. Skulle nog inte skada med lite regn heller. Vore bra det så jag kunde åka och elda lite skräp. Ser ut som en soptipp utanför här nu. Var på tippen igår och slängde allt som inte går att elda men det är ju en del kvar....

Kanske skulle ta och städa i klädkammaren. Ligger en stor hög med kläder mitt på golvet där som jag inte orkat hängt. Ja, så får det nog bli

Ha en bra dag. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu