sorry...

Hej alla glada! Ledsen att jag inte hunnit med bloggen på ett par dagar. Har vart så sliten och haft så mycket att göra. Igår var jag, älsklingen, barna, Mari, David och Theo och gick äggpromenaden. Det var ju så fint och gôtt väder ute. Vi vann två ägg var men vi orkade inte stå i kön till å få äggen utan vi gick och åt pizza istället. Det var inte fel. Sen på kvällen var vi i Ås och skulle elda påskbrasa men det gick inte så bra, det tog sej aldrig... Men vi fick ju frisk luft iaf =)

Idag är det ju påskafton och då är det ju bara att åka runt halva Värmland och kasta påskbrev. Men det var rätt snabbt gjort ändå. Nu har vi lämnat barna hos mormor och morfar. De ska ju sova där för vi ska ju UT ikväll. Hoppas det blir kul. Det blir det nog, vädret är ju perfekt. Fast det är ju mycket som kan gå galet. Min bodyguard Elin är ju hemma i sina trakter =) Men jag får väl försöka hålla mej på mattan =)

Nej, nu måste jag börja göra mej iordning. Dan står och trampar i benen och är stressad

Ha en glad påsk allihopa och ta´t lungt med godiset. Skål på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu