söndag

Ja då var det söndag igen då. Veckorna går så fort. Undra vad man ska hitta på idag då... Verkar ju bli fint väder idag också. Gôtt! Jag och Neo är själva hemma nu. Lukas blev med Dan och hämtade en bil och Rasmus blev just hämtad av morfar. Tycker det är lite tråkigt, de åker ju till sin pappa ikväll så jag hade gärna velat att de varit hemma idag men de är ju två killar med egna starka viljor =) Jag kan ju inte tvinga dem att umgås med sin gamla mamma haha.

Jag ska nog ta en storstädning av lägenheten även om det är fint väder. Måste ju göras det med. Senare ikväll ville syster yster Mari komma och spela tv-spel och jag är ju inte den som säger nej till sån`t. Är det nån mer som är sugen så är det bara att komma. Kanske blir en liten grillning också. Vem vet? Vi får se vad vi känner för sen....

Ha en bra dag i solen mina vänner

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej Sara! Åhh va gullig du är som kommenterar, kände verkligen att det bara va hos mig det va så här. Men egentligen tror jag alla har sitt o vi är ju lyckligt lottade ändå som har så många vi älskar att omge oss med. Ha en bra dag ( jag ska röja i förråd ) Kram Kram Anette.

2009-04-26 @ 12:27:36
URL: http://ajaonettan.blogg.se/
Postat av: Mari

Grilla vöre gôtt, hoppas det spricker upp lite senare då. Ser ut att bli regn nu ju :/

2009-04-26 @ 13:18:35
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu