Sommarvärme...

Oj, vilken dag det vart idag! Kändes precis som sommar. Jag och barna har varit ute hela dagen. Har krattat färdigt och grejjat med lite smågrejjer. Lukas har brännt sej i ansiktet idag. Trodde inte solen tog så bra nu. Han är ju lite känslig mot sol också så det är nog bara att smörja in honom hädan efter...

Det är fortfarande ljust ute fastän klockan snart är nio. Hur gôtt som helst. Vill verkligen flytta nu. Det är mindre än 10 veckor kvar nu. Jag räknar dagarna =) Tio veckor går ju otroligt fort. Vill börja packa nu men jag får inte... Vill bara slippa denna j-a lägenhet

Ikväll grillade vi kôrv. Barna tvingade mej att åka och handla. Så det blev grillad korv och pommes frites till kvällsmat. Inte fel... Nu är jag så otroligt trött så det blir nog sängen för mej alldeles strax. Fattar inte, jag är så trött hela tiden. Fast det är kanske inte så konstigt heller. Man har ju inte tid att sitta 5 min på hela dagen. Idag har det verkligen vart full rulle hela dagen...

Nej, nu får det bli en dejt med John Blund

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu