Påskmiddag

Är otroligt slö idag, och nåt så otroligt öm i kropen. Det dyker upp nya blåmärken hela tiden. Vad gjorde jag egentligen i lördags? Nån som vet? Har en bula i bakhuvudet oxå. Visst låter det riktigt fjortis. Som svar till Therese och Abel måste jag såga att det spelar ingen roll om jag dricker en cider eller en liter hembränt, jag är ALLTID lika snuskig haha sån är jag =) Men det hade ju som sagt vart kul att ta sej ner till dansgalan, hihi men vi får ta nya tag!

Är och äter påskmiddag hos mamma och pappa. Har ingen lust att sitta där uppe med de andra och prata om vad som hände i lördags. Det är verkligen en kväll jag vill förtränga =) Har lite mindre ångest idag iaf....

Måste åka till Ås en sväng sen och hämta spackel. Det kommer en gôbbe hem i môrrn och besiktigar lägenheten så vi måste rätta till lite hål och sån´t. Kanske ev passar på att elda lite skräp. Börjar bli en väldigt stor hög utanför hemma nu. Sista chansen att få några julgranskulor haha

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu