ont i huvet...

Somnade med ont i huvudet igår kväll och vaknade imorse med huvudvärk och så har det vart hela dagen... Har mått illa oxå så det har väl varit nån mild form an migrän... Inge kul men nu börjar det släppa tror jag

Malin kom strax efter nio imorse, hon är alltid pigg och vaken hon! Hon hade med sej baguette så det blev det till frukost =) Men några julgrans kulor gick det inte att lura på henne misann men böckerna fick hon med sej iaf. Är glad för allt som blir borta.

Sen fick jag ett sms från min kära vän Elin. Vi hade gjort upp att vi skulle gå ut och gå idag. Och det hade ju vart jätte gôtt i detta underbara vårväder men jag hade så ont i huvudet så jag orkade inte. Men så snäll som Elin är så tog hon med sej Neo på en promenad istället så jag fick vila. Sen när hon kom tebax försökte jag lura på henne julgranskulor oxå men det gick inte så bra det heller =) År det verkligen ingen som behöver kulor? Bara att höra av sej isf haha

Idag köpte vi thai till middag. Det är inga fel det... Gôtt å slippa laga middag. Efter det drog vi till Charlottenberg en sväng. Var in på Rusta en tur sen åkte vi till Ås och hälsade på min kära svärmor, alltid lika trevligt...

Nu har älsklingen gjort kvällsmat sen blir det sänga

Natta på er

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag kan säkert behöva ett par extra kulor.

2009-04-03 @ 15:15:26
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu