måndag

Får passa på att blogga lite nu. Rasmus och Lukas är på dagis och Neo tar en power nap. Känner jag honom så vaknar han snart. Har lite samtal att ringa oxå innan. Ska ringa till Eda kommun och ställa honom i dagis kö. Tydligen är det väldigt lång kö till det dagiset vi vill ha honom på så det är väl lika bra att va ute i god tid...

Vad ska man göra idag då? Är ju strålande solsken ute. Måste iaf röja ihop här inne lite. Prästen som ska döpa Neo kommer på hembesök i eftermiddag så det kan ju inte se ut hur som helst här =) Jag gruvar mej mest för mina två äldre barn. De är ju inte så rumsrena i munnen så de kanske drar nån ramsa för prällen =)

Sen när han åkt får man nog ta och kratta och grejja på baksidan så man får fram utemöblerna. Har varken haft lust eller ork under helgen men nu är energin tillbaka så nu kliar det i mina röj fingrar igen...

Ha en bra dag i solen mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu