lördag

Har jobbat idag med... Hur kul som helst. Känns inte som det var mycket fôlk men vi hade otroligt bra försäljning. Hade kvartsamtal med chefen oxå. Trodde jag skulle få mycket skäll, blir så nervös för sånt. Men det var ingen fara =) Känns bra att ha ett litet snack med chefen så ibland.

Älsklingen och Neo var nere en sväng och hälsade på mej. Vi skulle handla lite på maxi mat men det va så otroligt môe fôlk. Det va kö ända nedanför godiset, för er som vet hur det ser ut där, och alla kassorna var öppna. Var väldigt mycket norskar idag. De laddar väl inför påsk...

Var och bytte till mej ett par jeans på HM oxå. Var där igår och köpte vad jag trodde var typ en skjortklänning men när jag kom hem och skulle prova den så visade det sej att det var någon sorts dress med shorts. Säkert jätte modernt men det va nog inte riktigt min stil så jag bytte den mot ett par jeans och det var ju mer behövligt. Får se om de passar ist. Hinner ju aldrig prova kläderna på rasten eftersom vi bara har en halvtimme om dagen.

När jag kom hem hade Dan lagat supergo´mat. Han hade köpt rödspätta, räkor och kräftor av fiskbilen idag. Älskar fisk jag. Vi firar ett år som förlovade imôrrn så han ville laga nåt speciellt och det var supergott vill jag lova. Fick blommor oxå. Han är så söt min älskling. Är så glad att jag träffat honom =) Lägger upp kort imörrn, är alldeles för trött nu. Ska bli sänga inom en väldigt snar framtid...


Natti natti på er

Kommentarer
Postat av: Aja

Så himla kul för dig Sara, va var det jag sa att ditt liv kommer se annorlunda ut på ett år.

Kanske blir för bortskämd verkar det som HA ha ha !!!

Kram kram

2009-04-05 @ 10:16:22
URL: http://ajaonettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu