Jippi

Hihi, idag blev jag riktigt glad! Kanske löjligt tycker ni men jag fick igång mitt gamla Nintendo tv-spel. Helt underbart! Trodde det var trasigt så jag skulle bara testa en sista gång om det funkade innan jag körde det på tippen. Och det gjorde det! Har så många roliga minnen till det spelet. Kommer ihåg att jag sparade länge innan jag hade råd att köpa det. Det är inte som nu när alla barn har allt! Behöver inte spara till nåt. Vad lär man barna egentligen? Jaja, det är ju så det är nu för tiden.... Jag vet ialla fall vart jag kommer att va placerad ikväll. Framför mitt 8 bit nintendo spel =) Hur kul som helst. Nu måste jag bara dra ihop till en tv-spels kväll. Nån som är sugen?

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mari

Vi kan ha tvspelskväll på söndag när du lämnat barna :D

2009-04-20 @ 20:50:17
URL: http://marigrundel.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är med..

2009-04-20 @ 21:10:43
Postat av: svärmor

ja kommer på stört det är det roligasre som finns

2009-04-21 @ 16:18:53
Postat av: Elin

8-bitars är man väl alltid sugen på å spela?? jag kommer på en gång jag...;p

2009-04-21 @ 19:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu