godmorgon

Ska iväg och jobba alldeles strax. Måste säga att idag har jag verkligen ingen lust... Det är ju så fint väder. Men men, det är ju kul att jobba oxå. Hoppas det är mycket fôlk idag så det går fort.

Är det inte typiskt! Neo sov ända till fyra inatt. Jag fattar inte, så fort Dan ska gå upp på natten så sover han länge. Annars har han vart väldigt kinkig denna vecka och varit vaken 2-3 gånger och ätit. Han har nåt emot mej min son... Har börjat lite med 6 mån välling. Han tycker verkligen inte om det men han får börja att vänja sej vid det lite smått.

Nej nu måste jag göra mej iordning, drar ut på tiden somvanligt så det blir stressigt i slut ändan. Tänkte hänga tvätten ute innan jag åker

Ni får ha det så gôtt i solen ni som kan

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu