fika

Ja, det blev en fika idag ändå. Alexandra ringde upp så vi tog den dära fikan vi pratat om så länge. Alltid lika trevligt. Hoppas bara det inte tar lika länge tills nästa gång...

När jag kom hem igen tog jag och Neo en tur förbi Rasmus och Lukas dagis. Tänkte jag skulle få se dem men de var inte ute. Lovade Lukas att jag skulle gå förbi där och ge honom en kram. Jag får prova någon annan dag. Jag tog mej en promenad och då tänkte jag att jag skulle fråga Mari om hon ville med på en promenad när jag ändå gick förbi där. Och det ville hon så vi gick en liten tur. Sen kom vi på att vi var sugna på tacos så vi åkte och köpte det. Det var inte fel. Jag ÄLSKAR tacos

När Dan kom hem tog vi oss en tur till Ås. Vi lade ner lite skräp som ska eldas. Kunde inte göra det nu. Det är lite för torrt
Nu kollar jag på Despetate Housewives, såklart, sen blir det sängen. Är sååå trött. Jobbigt att va på språng hela dagen haha

Puss å go´natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu